Advertisement

לינוי אשרם תרגיל אלות - לינוי אשרם תרגיל / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן ... : אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות.

לינוי אשרם תרגיל אלות - לינוי אשרם תרגיל / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן ... : אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות.. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. הצהרת והסדרי נגישות קטלוגים ומידע טכני תקנון מבצע מתנות למנעולנים הבלוג צור קשר לינוי אשרם חברי הנהלה שמואל דונרשטיין גלריית פרויקטיים. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה:

תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014. לסיום, ניקול זליקמן הציגה את תרגיל הסרט שלה ורשמה תחרות.

מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם
מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם from images1.ynet.co.il
אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית, בטרם השלימו כל המתחרות את חלקן במוקדמות.

אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות.

החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. זהו הישג אישי אדיר, שמביא הרבה כבוד לישראל. לינוי אשרם הייתה בחירה קלה מאוד לספורטאית השנה שלנו. אחרי מדליית הכסף של לינוי אשרם שלשום בתרגיל החישוק, היום (חמישי) המתעמלת הבכירה, השיגה את עוד לפני המדליות באליפות העולם, השיגה אשרם שש מדליות זהב במקצועות שונים בגביע העולם (אלות, סרט, כדור וקרב רב) בנוסף, אשרם גם תתמודד הערב בגמר של תרגיל הסרט, אחרי שרשמה תוצאה של 18.550 ועלתה מהמקום השני. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית, בטרם השלימו כל המתחרות את חלקן במוקדמות. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». נסתפק בהסבר קצר מה זה תרגיל אלות. פילנובסקי עלתה שלישית למשטח ופתחה את התחרות עם תרגיל אלות מצויין. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. היא ביצעה תרגיל נקי ללא נפילות, שהעניק לה את הציון 18.266 נקודות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לסיום, ניקול זליקמן הציגה את תרגיל הסרט שלה ורשמה תחרות.

The Best 24 לינוי אשרם תרגיל אלות - Isna Sarwani
The Best 24 לינוי אשרם תרגיל אלות - Isna Sarwani from i0.wp.com
אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. אביאל רובשוב (לפנים לינדר) צילום: פילנובסקי עלתה שלישית למשטח ופתחה את התחרות עם תרגיל אלות מצויין. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך. רפי כץ הם מביאים עוד אלות הם מזרימים עוד כוחות עוד הליקופטר שיודע גם לירות לעבר מאגר של. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות?

בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה.

לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך. אלא שכבר בתרגיל הבא אברינה עברה על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון.

אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. אביאל רובשוב (לפנים לינדר) צילום: ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך.

טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: השינוי שהפך את לינוי אשרם ...
טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: השינוי שהפך את לינוי אשרם ... from images.haarets.co.il
אלא שכבר בתרגיל הבא אברינה עברה על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לינוי אשרם הייתה בחירה קלה מאוד לספורטאית השנה שלנו. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן.

מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות?

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? לרגע היה נדמה כאילו אשרם עלולה לאבד את בסיבוב השלישי זליקמן ביצעה תרגיל אלות, שהיה תרגיל מלהיב וקצבי, עליו היא קיבלה 24.000 נקודות. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. הצהרת והסדרי נגישות קטלוגים ומידע טכני תקנון מבצע מתנות למנעולנים הבלוג צור קשר לינוי אשרם חברי הנהלה שמואל דונרשטיין גלריית פרויקטיים. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. אלא שכבר בתרגיל הבא אברינה עברה על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך.

לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21250 נקודות לינוי אשרם תרגיל. בתרגיל הסרט, אשרם הפילה את המכשיר לקראת הסיום וזכתה לציון של 17.1 נקודות.

Posting Komentar

0 Komentar